Title
Креирање јединственог корисничког искуства и повећање ангажовања купаца кроз маркетиншке напоре за подстицање спремности за плаћање програма за вежбање
Creator
Алексић, Д. Ивана
Copyright date
2025
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Deliti pod istim uslovima 3.0 Srbija (CC BY-NC-SA 3.0)
License description
Dozvoljavate umnožavanje, distribuciju i javno saopštavanje dela, i prerade, ako se navede ime autora na način odredjen od strane autora ili davaoca licence i ako se prerada distribuira pod istom ili sličnom licencom. Ova licenca ne dozvoljava komercijalnu upotrebu dela i prerada. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/rs/deed.sr_LATN Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Theses Type
Докторска дисертација
Other responsibilities
mentor
Вујовић, Тања
University
Univerzitet u Prištini
Faculty
Ekonomski fakultet
Alternative title
Creating a unique customer experience and increasing customer engagement through marketing efforts to encourage willingness to pay for exercise programs
Publisher
[И.Д. Алексић]
Format
PDF/A (448 listova)
Abstract (sr)
У мору конкуренције и изузетно сложеном и динамичном окружењу које ствара нове
услове живота и рада, али и све разноврсније потребе и жеље појединаца, предузећа
своју борбу за конкурентну предност темеље на истраживању и разумевању
различитих аспеката куповног понашања потрошача. Пут од изазивања пажње
купаца, преко мотивације и спремности да издвоје и утроше одређену суму новца за
куповину конкретног производа или услуге, као и креирања позитивних искустава и
задовољстава кроз све додирне тачке са компанијом, па све до потрошача који су
спремни да одређени производ/услугу препоруче људима у свом окружењу и
подстакну их да исти купе, изузетно је дуг и захтева интегрисани приступ у
формулисању и имплементацији пословних стратегија. Предузећа, свесна последица
технолошке револуције и комплексности понашања потрошача, настоје да исто
истраже применом различитих приступа усмерених посебно на процес доношења
куповних одлука, факторе који детерминишу понашање потрошача, спремност да се
плати, корисничко искуство и ангажовање купаца. Поменути сегменти представљају
жилу куцавицу потрошачког понашања, зато компаније свесне значаја истих,
развијају маркетинг стратегије усмерене на свеобухватно разумевање потреба и
мотива потрошача, са циљем развоја вредности која ће за последицу имати већу
спремност да се плати, позитивно корисничко искуство и већи степен ангажовања.
Abstract (en)
In a sea of competition and an extremely complex and dynamic environment that creates
new living and working conditions, as well as increasingly diverse needs and desires of
individuals, companies base their struggle for competitive advantage on research and
understanding various aspects of consumer purchasing behaviour. The path from attracting
customers' attention, through motivation and willingness to allocate and spend a certain
amount of money to purchase a specific product or service, as well as creating positive
experiences and satisfaction through all touchpoints with the company, to consumers who
are ready to recommend a particular product/service to people in their environment and
encourage them to buy it, is extremely long and requires an integrated approach in
formulating and implementing business strategies. Companies, aware of the consequences
of the technological revolution and the complexity of consumer behaviour, are trying to
explore the same by applying different approaches, which are focused specifically on the
process of making purchasing decisions, as well as on the factors that determine consumer
behaviour, willingness to pay, customer experience and customer engagement. The
aforementioned segments represent the lifeblood of consumer behaviour, which is why
companies aware of their importance are developing marketing strategies focused on a
comprehensive understanding of consumer needs and motives, to build value that will
result in a greater willingness to pay, a positive user experience, and a higher level of
engagement.
Authors Key words
спремност да се плати, корисничко искуство, ангажовање купаца, ко-
креирање, програм за вежбање, понашање потрошача, мотивација, задовољство
животом, самопроцена здравственог стања, маркетинг стратегије.
Authors Key words
willingness to pay, consumer experience, customer engagement, co-creation,
exercise program, consumer behaviour, motivation, life satisfaction, self-rated health,
marketing strategies.
Type
Текст
Abstract (sr)
У мору конкуренције и изузетно сложеном и динамичном окружењу које ствара нове
услове живота и рада, али и све разноврсније потребе и жеље појединаца, предузећа
своју борбу за конкурентну предност темеље на истраживању и разумевању
различитих аспеката куповног понашања потрошача. Пут од изазивања пажње
купаца, преко мотивације и спремности да издвоје и утроше одређену суму новца за
куповину конкретног производа или услуге, као и креирања позитивних искустава и
задовољстава кроз све додирне тачке са компанијом, па све до потрошача који су
спремни да одређени производ/услугу препоруче људима у свом окружењу и
подстакну их да исти купе, изузетно је дуг и захтева интегрисани приступ у
формулисању и имплементацији пословних стратегија. Предузећа, свесна последица
технолошке револуције и комплексности понашања потрошача, настоје да исто
истраже применом различитих приступа усмерених посебно на процес доношења
куповних одлука, факторе који детерминишу понашање потрошача, спремност да се
плати, корисничко искуство и ангажовање купаца. Поменути сегменти представљају
жилу куцавицу потрошачког понашања, зато компаније свесне значаја истих,
развијају маркетинг стратегије усмерене на свеобухватно разумевање потреба и
мотива потрошача, са циљем развоја вредности која ће за последицу имати већу
спремност да се плати, позитивно корисничко искуство и већи степен ангажовања.
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.
